Przyszłość Dla Wewnętrznych Digital Signage I Korzyści Płynące Z Ich Użytkowania Dla Firm

Przyszłość dla wewnętrznych Digital Signage

W świecie digital signage wyświetlacze wewnętrzne nadal stanowią największy udział w rynku.1

Firmy są świadome korzyści, jakie niesie ze sobą wewnętrzny digital signage. Jednocześnie nowsza technologia ułatwia korzystanie, obniża ceny i wprowadza nowe funkcje dla środowisk konsumenckich.

Przyjrzyjmy się przyczynom używania wewnętrznych wyświetlaczy i zobaczmy, jak wygląda przyszłość dla wewnętrznego digital signage.

Cztery powody, dla których warto inwestować w wewnętrzny/ indoor Digital Signage

1. To może być twoja jedyna opcja

Zewnętrzny digital signage może być niedostępną opcją dla Twojej firmy. Niektóre miejsca zakazują cyfrowych bilbordów, a wiele lokalizacji wymaga uzyskania specjalnego zezwolenia na instalację.2

Nawet jeśli tak nie jest, fizyczna lokalizacja sklepu może powodować pewne problemy praktyczne. Na przykład, sklepy zlokalizowane w centrach handlowym lub konkurujące z innymi o przestrzeń zewnętrzną mogą mieć pewne trudności z korzystaniem z wyświetlaczy zewnętrznych.

W takich sytuacjach, wewnętrzny digital signage - reklama cyfrowa jest najlepszą opcją, dzięki której możesz korzystać z wyświetlaczy cyfrowych, jak i kiedy chcesz.

2. Korzyści płynące dla firm i klientów

digital signage w akcji na stacji kolejowej Warrington
Wewnętrzny digital signage może zachęcić klientów do pozostania w sklepie dłużej i wydania o 30% więcej.

Szereg korzyści płynące dla firm z zastosowania wewnętrznego digital signage:3

  • Zachęca klientów do wydawania o 30% więcej w sklepach.
  • Może zmniejszyć postrzegany czas oczekiwania w kasach o 35%.
  • Prowadzi to do wzrostu sprzedaży o 31,8%.
  • Zwiększa średnią kwotę zakupu o 29,5%.

Korzyści z korzystania z wewnętrznego digital signage dla konsumentów:

  • Kioski samoobsługowe umożliwiają klientom przeglądanie cyfrowych katalogów i dokonywanie zakupów bez czekania na sprzedawcę.
  • Cyfrowe menu zmniejszają kolejki w restauracjach typu fast food.
  • Wyświetlacze ekranów dotykowych zapewniają intuicyjne mapy, które pomagają użytkownikom w szybszym poruszaniu się.

Wewnętrzny digital signage jest ważną częścią środowisk konsumenckich. Może zapewnić lepszą obsługę klienta i zwiększyć przychody Twojej firmy.

3. Jest coraz bardziej opłacalny

Koszt wyświetlaczy cyfrowych spada. Nowe modele zalewają rynek, obniżając ceny i zwiększając dostępność wysokiej jakości ekranów. Ulepszenia w technologii również obniżają cenę ubiegłorocznych ekranów.

Możesz bardziej obniżyć koszty użytkowania wyświetlaczy w trudnych warunkach dzięki: obudowa LCD / LED, która chroni zwykły monitor LCD, a więc nie musisz wydawać dodatkowych pieniędzy na specjalnie zaprojektowane wyświetlacze publiczne.

Zacznij korzystać z wewnętrznego / indoor digital signage za mniej niż myślisz, co pomaga uzyskać doskonały zwrot z inwestycji.

4. Jest coraz mądrzejszy

Wewnętrzny digital signage staje się coraz mądrzejszy
Wewnętrzny digital signage staje się coraz mądrzejszy.

Więcej na ten temat w następnej sekcji, ale wewnętrzny digital signage staje się coraz mądrzejszy:

  • Treści reklamowe mogą się zmieniać w zależności od rzeczywistych warunków. Wyświetlacze mogą automatycznie reklamować parasole, gdy pada deszcz, a okulary przeciwsłoneczne, gdy świeci słońce.
  • Kamery rozpoznawania twarzy i sztuczna inteligencja (AI) mogą identyfikować klientów. Dzięki temu Twój indoor / wewnętrzny digital signage może wyświetlać najbardziej odpowiednie treści w zależności od wieku lub innych czynników.
  • Funkcja Analytics pozwala śledzić, jak klienci angażują się w Twój digital signage. Korzystając z tych informacji, możesz poprawić skuteczność wyświetlanych treści.

Inteligentniejsze wyświetlacze dostarczają lepsze „wrażenia sprzedażowe” dla konsumentów , a co za tym idzie, większe przychody dla firm.

Na szczęście wiele z tych funkcji zależy od odtwarzacza multimedialnego i używanego oprogramowania. Oznacza to, że możesz dodać nową technologię do istniejącego systemu digital signage bez kupowania nowych ekranów.

Przyszłość dla Wewnętrznego Digital Signage

Wewnętrzny digital signage zapewnia szereg korzyści zarówno dla firm jak i klientów. Stale się rozwija i dostarcza nowych funkcji.

Technologia wyświetlania będzie coraz atrakcyjniejsza i lepsza

Wyścig między producentami w celu stworzenia największych i najjaśniejszych ekranów będzie nadal określał przyszłość wewnętrznego digital signage.

Spodziewaj się przesunięcia z wyświetlacza LCD na wyświetlacz LED. Jest to spowodowane inwestycjami dużych marek w nową technologię LED.

Jednocześnie wyświetlacze będą coraz cieńsze i będą miały większą różnorodność kształtów i rozmiarów. To sprawi, że będą bardziej uniwersalne niż kiedyś, więc możesz je instalować w miejscach, w których wcześniej nie było to możliwe.

Doświadczenia staną się bardziej wciągające

Wewnętrzny digital signage dla klientów
Wewnętrzny digital signage będzie coraz bardziej wciągający dla klientów.

Doświadczenia staną się coraz bardziej wciągające

  • Sztuczna inteligencja (AI) i rozpoznawanie twarzy: Digital signage będzie w stanie rozpoznać klientów i wyświetlić dla nich najbardziej odpowiednie treści.
  • Technologia Haptic: Haptics wykorzystuje nową technologię, aby stworzyć wrażenie dotyku i tekstury na wyświetlaczu. Haptics ma potencjał, aby dostarczać wrażenia sensoryczne, które dają klientom niezapomniane spotkanie z Twoją marką.
  • Rzeczywistość cyfrowa: eksperci branżowi przewidują wzrost rzeczywistości rozszerzonej, rzeczywistości wirtualnej i wideo 360°.4

W świecie, w którym przeciętny człowiek otrzymuje codziennie informacji o wartości 174 gazety,5 te nowe technologie pomogą markom się wyróżnić.

Angażując klientów, aby stali się uczestnikami treści, firmy również dają klientom większą kontrolę. Może to zwiększyć jakość treści dla klientów i pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami.

Funkcja Analytics dostarczy dokładniejszych danych

Prawdopodobnie jesteś przyzwyczajony do śledzenia odsłon i danych demograficznych użytkowników Twojej witryny. Możesz wkrótce zrobić to samo ze swoim digital signage.

Kamery i sztuczna inteligencja pozwalają odpowiedzieć na wiele pytań:

  • Jak długo czasu klienci spędzają na oglądaniu treści?
  • Jaki był wiek i płeć?
  • Jaka były ich mimika?

Te spostrzeżenia pozwolą Ci poprawić efektywność Twojego digital signage, a dzięki temu zwiększysz świadomość marki i przychody.

Co dalej z wewnętrznym digital signage?

W nadchodzących latach można się spodziewać, że firmy będą wykorzystywać wewnętrzny digital signage w istniejących formach.

Jednocześnie zwracaj uwagę na firmy eksperymentujące z nowymi technologiami, takimi jak sztuczna inteligencja i haptics.

Te technologie pomagają przewidzieć przyszłość dla wewnętrznego digital signage.

Jeżeli chcesz zasięgnąć porady na temat wewnętrznego digital signage

Skontaktuj się z Armagard, aby porozmawiać o opcjach i możliwościach dostępnych dla Twojej firmy: zadzwoń pod numer +48 22 526 61 49 lub wypełnij formularz kontaktowy.

Source:

  • [1] Samsung,
  • [2] Watchfire,
  • [3] MVIX,
  • [4] Elliot Maras, Digital Signage Today,
  • [5] The Telegraph