Zestaw Digital Signage w świecie piłki nożnej. Jak zarobić na rzeszach fanów pojawiających się na meczach

  • Cet article est disponible dans les langues suivantes:

Digital Signage

Odkryj korzyści finansowe związane z zainstalowaniem zestawów Digital Signage w całej piramidzie futbolowej.

Dowiedz się, jak korzystając z zestawu Digital Signage czerpać zyski z faktu, że na meczach pojawiają się rzesze fanów — od poziomu inicjatyw oddolnych zaczynając, a na najwyższych szczeblach światowego futbolu kończąc.

Jaki jest największy bodziec, jaki zapewnia piłka nożna w odniesieniu do Digital Signage?

Gotowa grupa odbiorców! Fani piłki nożnej są wierni wobec swojego klubu lub kraju. Możliwe, że piłka nożna — i ogólnie sport — zapewnia sobie lojalność widowni, o jakiej dominujący sprzedawcy detaliczni mogą sobie jedynie pomarzyć.

Z pewnością ciężko jest z tym dyskutować, ponieważ niełatwo sobie wyobrazić, że 90 000 osób naraz pakuje się do Marksa and Spencera na 90 minut.

Korzyści zestawu Digital Signage wielkości 52”

Poziom inicjatyw oddolnych

Na poziomie inicjatyw oddolnych zestaw digital unit o wielkości 52” zapewnia atrakcyjny sposób reklamowania szkół dla adeptów piłki nożnej przeznaczonych dla młodych, aspirujących piłkarzy i ich rodziców.

Wyobraź sobie możliwość wyświetlania na ekranie 52” przechodzącej obok młodzieży fragmentów z treningów piłkarskich w Twojej szkole z zawodnikami w akcji. Jest interaktywny, inspirujący, wiele obiecujący i zachęca rodziców, aby zgłaszali swoje dzieci.

Zwłaszcza szkoły i centra sportowe mogą dobrze wykorzystać lukratywny rynek Digital Signage, organizując u siebie treningi dla adeptów piłki nożnej. Daje takim instytucjom okazję udostępnienia miejsca i zaoferowania szansy wynajęcia zestawu Digital Signage, co zapewni opłacalne i długotrwałe źródło dochodu.

Digital Signage udostępnia także szkołom i centrom sportowym platformę, dzięki której mogą się promować.

Dodatkową korzyścią dla szkół i centrów sportowych jest to, że zestaw Digital Signage ogranicza koszty reklamy, a po drodze — zużycia papieru, co zaoszczędzi danej instytucji jeszcze więcej pieniędzy.

Dzięki Digital Signage w miejscach, takich jak szkoły i centra sportowe dla tych, którzy będą u siebie organizowali trening piłki nożnej, wiele rzeczy stanie się bardziej praktycznych. W ramach pakietu można wynająć zarówno przestrzeń, jak i zestaw Digital Signage.

W porównaniu z tradycyjnymi metodami reklamy wynajęcie wyświetlacza Digital Signage sprawia, że reklama staje się bardziej interaktywna, co stanowi korzyść, ponieważ prawdopodobnie pozwoli na przyciągnięcie na treningi większej liczby kandydatów.

Na całym świecie

Digital Signage o rozmiarze 52” to fantastyczny sposób na promowanie na imprezach na całym świecie lokalnych klubów piłki nożnej.

Na przykład wystawa „Grassroots” zorganizowana w National Exhibition Centre w Birmingham w Wielkiej Brytanii pokazuje, jak wykorzystuje się Digital Signage do rekrutowania młodzieży, sprzedaży gadżetów drużyny i promowanie klubu przed rzeszą odbiorców.

Zestawu Digital Signage o rozmiarze 52” można używać na stadionach na całym świecie. Największą korzyścią reklamy cyfrowej na boisku piłki nożnej jest to, że napędza sprzedaż, zwłaszcza gdy używa się jej jako tablicy z kartą dań punktu gastronomicznego lub do promowania produktów sprzedawanych w sklepiku klubu.

Zestaw Digital Signage służy jako podstawowy system punktu sprzedaży. Digital Signage jest praktycznie nie do przeoczenia, jeżeli zostanie umieszczony strategicznie blisko stoisk z biletami ulgowymi i wzdłuż ruchliwych obszarów blisko hal.

W tych kluczowych lokalizacjach zachęca do kupowania, co zwiększa prawdopodobieństwo znacznego ulepszenia strumienia dochodów obiektu piłkarskiego.

Na arenach sportowych Digital Signage ma wiele praktycznych korzyści. Tam, gdzie zbiera się tysiące osób, czas czekania może się znacznie wydłużyć. W tym przypadku Digital Signage spełnia dwa cele:

1) jest źródłem rozrywki i przykuwa uwagę kibiców, a tym samym stanowi pierwszorzędną okazję do reklamy.

2) Digital Signage może aktywnie wspomagać sprzedaż, jeżeli użyje się go jako jednostki transakcyjnej. Dzięki niemu obsługa przy stoiskach z biletami ulgowymi jest szybsza, a zebranych danych można użyć do określenia zwyczajów zakupowych konsumentów.

Digital Signage
Czy niewykorzystanie Digital Signage na Drodze Wembley jest straconą okazją?

W artykule opublikowanym ostatnio przez essentialretail.com podkreśla się, do jakiego właściwie stopnia kluby sportowe, takie jak Barcelona i Arsenal, zmieniły swoją całą strategię sprzedaży detalicznej dzięki zainstalowaniu zestawów Digital Signage.

Digital Signage
Digital Signage w praktyce w oficjalnym sklepie klubowym Barcelony.

Przyłączenie się firmy Armagard do inicjatyw piłkarskich — Euro 2012

Firmie Armagard nie jest obce zaopatrywanie stadionów piłki nożnej w rozwiązania Digital Signage. Podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie dostarczyliśmy 485 takich zestawów.

Budowniczy stadionów wymagali ochrony na ekrany używane do celów reklamowych, tablice z menu i punkty informacyjne, a firma Armagard należycie się z tego wywiązała, dostarczając gamę szaf  na zewnętrzny Digital Signage wielkości 42” i 52”.

Digital Signage
Rozwiązania Digital Signage firmy Armagard podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.

W czasie mistrzostw podczas przerw w meczach publiczność na stadionach przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży żywności i gadżetów piłkarskich.

Przez cały czas trwania imprez na ekranach były bez przerwy wyświetlane reklamy dzięki możliwościom ochrony tych jednostek. Każda szafa przyniosła fantastyczny zwrot z inwestycji.

Digital Signage
Digital Signage używane jako wyświetlacze informacji przy kasach biletowych stadionu.

Profil produktu — szafa 52” typu „landscape”

Szafa 52” typu „landscape” firmy Armagard ma w pełni wszechstronne zastosowanie, może być od początku wykonana na zamówienie i wystarcza na co najmniej 10 lat. Pozwala na zainstalowanie jednostki Digital Signage w dowolnym otoczeniu.

Te wyróżniające się zestawy są idealne dla oddolnych organizacji futbolowych, klubów międzynarodowych, a nawet piłkarskich ciał zarządczych. W perfekcyjny sposób napędzają sprzedaż i przedstawiają informacje.

Digital Signage 52”
Digital Signage 52” firmy Armagard, Stadion Narodowy „Arena” w Bukareszcie w Rumunii.

Wszechstronne

Zestaw digital signage 52” typu „landscape” można zamontować na ścianie, powiesić na suficie lub zamocować w podłożu, co umożliwia ich strategiczne rozmieszczenie w celu osiągnięcia maksymalnego wpływu na odbiorcę.

Wykonywane na zamówienie

Zestaw ten może zostać dostarczony w formie standardowej lub może zostać wykonany na zamówienie według wymagań klienta. Można dodać opcje ekranu dotykowego, dzięki czemu zestaw stanie się w pełni interaktywny.

Dostępne są także technologie antyodblaskowe i antyrefleksyjne w celu zapewnienia idealnej widoczności treści na ekranie, w którym bezpośrednio odbija się słońce. Można je również wyposażyć w systemy grzewcze i chłodzące, które będą je chronić przed wahaniami temperatury.

Służy przez co najmniej 10 lat

Szafa 52” typu “landscape” należy do generacji rozwiązań odpornych na czynniki atmosferyczne, używanych w pełni na zewnątrz i chroniących sprzęt audio wideo, które są zaprojektowane tak, aby znosić działanie różnych czynników.

Zestaw chroni sprzęt audio wideo przed deszczem, deszczem ze śniegiem, śniegiem, lodem i promieniami słonecznymi. Są w pełni zabezpieczone przed kradzieżą i aktami wandalizmu oraz mają liczne urządzenia zabezpieczające, które zapobiegają celowemu zniszczeniu zestawów lub ich kradzieży.

Główna korzyść

Główną korzyścią instalacji szafy 52” typu “landscape” jest możliwość ochrony swojej inwestycji w czasie, gdy generuje dochody niezależnie od tego, na jakim się jej używa poziomie w hierarchii piłkarskiej.

Rozwiązania Digital Signage firmy Armagard oferują całoroczną ochronę. Gwarantują nieprzerwane wyświetlanie reklam i informacji, nie mają wysokich wymogów konserwacyjnych, oszczędzają koszty i są wygodne.

Zatem w miarę jak zbliża się sezon piłkarski w Wielkiej Brytanii i Europie doprowadź do końca swój piłkarski projekt z firmą Armagard dotyczący Digital Signage.

Następne kroki

Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej www.armagard.pl, korzystając z opcji szybkiego zapytania. Można również zadzwonić pod numer 022 526 6149 i porozmawiać z przedstawicielem firmy Armagard.

Możliwy jest również kontakt poprzez media społecznościowe. Zarejestruj się już teraz…

social media banner

Daniel Waldron author image

Article par

Dedykowany pisarz od 10 lat, Daniel dołączył do Armagard w 2013 roku.Pomaga on w tworzeniu stron internetowych, artykułów, blogów, informacji prasowych i oficjalnych dokumentów, które są przeznaczone do użytku zespołu marketingu Armagard.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.