W jaki sposób osiągnąć 3-5% wzrost sprzedaży, korzystając z cyfrowych menu boardów w okienku dla zmotoryzowanych

Totem zewnetrzny

Czy Twoja restauracja szybkiej obsługi maksymalnie wykorzystuje okienko dla zmotoryzowanych? Czy wiesz, że...? Twoja restauracja może zyskać potencjalny 3-5% wzrost sprzedaży, montując cyfrowe menu boardy w okienkach dla zmotoryzowanych...W jaki sposób zyskać taki wzrost sprzedaży? Armagard wyjaśnia...

Zacznijmy od interesującej statystyki. 27,3% amerykańskich restauracji szybkiej obsługi z okienkiem dla zmotoryzowanych, które już stosują wewnętrzne cyfrowe menu boardy, nie rozszerzyło sieci cyfrowych menu, aby uwzględnić okienka dla zmotoryzowanych – według infografiki QSR 2012 JCO Products.

Oznacza to, że 72,7% restauracji dla zmotoryzowanych w całych Stanach Zjednoczonych nie korzysta z możliwości zwiększenia sprzedaży o 3-5%. Jeśli dzieje się tak w światowej stolicy restauracji dla zmotoryzowanych, wyobraźmy sobie liczbę restauracji w Europie – oraz na całym świecie – które również tracą możliwość poprawy wyników. Może to być również Twoja restauracja szybkiej obsługi.

wewnętrznych cyfrowych menu board

„Pomimo stosowania wewnętrznych cyfrowych menu boardów, wiele restauracji nie rozszerza swojej oferty cyfrowej na okienko dla zmotoryzowanych”.

Co jest najbardziej zaskakujące, większość głównych sieci restauracji szybkiej obsługi generuje 60-70% dochodów z okienka dla zmotoryzowanych – według badań opublikowanych przez giganta branży elektronicznej, firmę Panasonic. Pomimo generowania znaczących przychodów przez okienka dla zmotoryzowanych, restauracje te nie reagują na opinie klientów.

W jaki sposób zyskać potencjalny wzrost sprzedaży?

Zerwijmy z podejściem „co cyfrowe menu boardy w okienku dla zmotoryzowanych zapewnią mojej restauracji?”. Pierwszym krokiem, aby zyskać potencjalny 3-5% wzrost sprzedaży, jest pytanie „co cyfrowe menu boardy w okienku dla zmotoryzowanych zrobią dla moich klientów”? To kluczowa kwestia.

Na szczęście klienci QSR zapewniają wskazówki, czego oczekują od cyfrowych menu boardów w okienku dla zmotoryzowanych. Z infografik opublikowanych przez Panasonic oraz wyspecjalizowanej produkcji wynika, że 74% klientów QSR stawia na pierwszym miejscu przejrzystość menu na liście priorytetów.

Zewnętrzny digital signage oferuje więcej korzyści klientom niż menu statyczne. Menu to jest bardziej rzeczowe, czytelne i mniej przeładowane treścią, ponieważ istnieje możliwość zmiany treści w określonych odstępach. W znacznym stopniu usprawnia to obsługę klienta.

Popraw obsługę klienta, a zwiększysz swoją atrakcyjność. Teraz obserwuj, jak ilość samochodów przy okienku dla zmotoryzowanych zacznie rosnąć każdego dnia.

Złapałeś klientów, są już na pasie do okienka dla zmotoryzowanych i nie mogą udać się gdzie indziej. Kluczem jest zablokowanie drzwi, aby zwiększyć sprzedaż w okienkach dla zmotoryzowanych o 3-5%. Teraz treść staje się najbardziej istotnym elementem cyfrowych menu boardów w okienku dla zmotoryzowanych.

Odpowiednie, cyfrowe menu mają moc zwiększenia konsumpcji klientów oraz wpływają na marketing szeptany, czyli to, co klienci mówią sobie nawzajem.

...Czy wiesz, że...?

  • 90% decyzji o zakupie klientów jest podejmowanych pod wpływem czynników wizualnych
  • 75% klientów powiedziało komuś o firmie w reakcji na rozwiązania digital signage
  • Ponad dwie trzecie ludzi zgadza się, że oznakowanie firmy bezpośrednio odzwierciedla jakość tej firmy i jej produktów

Na tej podstawie sprzedaż dodatkowa i promowanie droższych pozycji w menu zapewni potencjalny 3-5% wzrost sprzedaży. W jaki sposób? Wg infografiki Panasonic – w czasie prowadzonych badań – w miesiącu 80% osób dorosłych przeglądało treści na rozwiązaniu digital signage i, teraz padnie decydujący argument, 70% z nich dokonało spontanicznego zakupu.

Jeśli 70% osób dokonuje niezaplanowanego zakupu w oparciu o przeglądanie treści na rozwiązaniu digital signage, sprzedaż dodatkowa przy użyciu cyfrowych menu boardów w okienku dla zmotoryzowanych jest katalizatorem wzrostu sprzedaży. Zapewnij priorytetowe miejsce nowym pozycjom w menu, najlepiej sprzedającym się daniom i ofertom specjalnym, a zyskasz przepis na jeszcze większy sukces okienka dla zmotoryzowanych.

Totem lcd zewnetrzny

„Zamieszczenie ofert specjalnych i droższych produktów w cyfrowych menu boardach w okienku dla zmotoryzowanych jest sposobem na potencjalny 3-5% wzrost sprzedaży”.

W przeszłości przeciętny klient restauracji fast-food szedł do ulubionej restauracji i zamawiał to, co lubi. Promując nowe pozycje w menu w okienku dla zmotoryzowanych, możesz zmienić tę decyzję, zachęcając klientów do próbowania nowych rzeczy.

Nie planowali ich zakupu, jednak wyglądają tak zachęcająco na cyfrowym wyświetlaczu, że zakupią je oprócz standardowego zamówienia! Teraz możesz zastanowić się, co cyfrowe menu w okienku dla zmotoryzowanych zapewnią restauracji:

  • 1) Co najważniejsze poprawią obsługę klienta.
  • 2) Zachęcą klientów do wydania większej kwoty pieniędzy.
  • 3) Klienci podzielą się wrażeniami z rodziną i przyjaciółmi.
  • 4) To z kolei przyciągnie kolejnych klientów.
  • 5) Zwiększy się zysk z marży, stanowiąc doskonały zwrot z poniesionej inwestycji.
  • 6) Cykl rozpocznie się ponownie.

Poprawa zysku bez konieczności większej sprzedaży

Istnieje potencjał zwiększenia sprzedaży dzięki cyfrowym menu boardom w okienku dla zmotoryzowanych. Możemy spróbować zrozumieć tę kwestię z Twojej perspektywy. Nie jest to nauka, nie istnieje gwarancja, a ryzyko spoczywa na Tobie, jeśli bowiem coś pójdzie nie tak, przyszłość firmy może zawisnąć na przysłowiowym włosku.

W idealnym świecie zwiększyłbyś sprzedaż o 3-5% natychmiast po przejściu na cyfrowe menu w okienku dla zmotoryzowanych.

Również nic straconego, jeśli cyfrowe menu boardy w okienku dla zmotoryzowanych zapewnią 1-2% wzrostu. Jeśli jednak wszystko inne zawiedzie, rozwiązania digital signage zmniejszą znacznie koszty ogólne. Obecnie Twoja restauracja korzysta ze statycznych menu, znasz koszty związane z ich utrzymaniem. Czy nie byłoby wspaniale ograniczyć te koszty?

Koszt posiadania jest wysoki, ponieważ stale trzeba dokonywać zmian, a jeśli dotyczy to więcej niż jednej restauracji, koszty te stają się jeszcze wyższe.

Możesz korzystać z pomocy operatorów, co pociąga za sobą koszt ich zamówienia lub zatrudnić personel do zmiany treści, co z kolei wymaga szkoleń oraz czasu, który mógłby być poświęcony na obsługę klientów.

Wystarczy wdrożyć cyfrowe menu boardy w okienku dla zmotoryzowanych, aby obniżyć koszty pracy i uwolnić się od statycznych menu boardów, unikając niepotrzebnych kosztów wydruku. Oszczędności poprawią ostateczne wyniki i zyski.

Bez względu na to, czy odniesiesz sukces, ograniczając koszty ogólne, czy zyskując potencjalny 3-5% wzrost sprzedaży, restauracja wyjdzie na tym lepiej pod względem finansowym w perspektywie długoterminowej.

Omów z nami opcje cyfrowych menu boardów w okienku dla zmotoryzowanych

Odkryj zewnętrzne rozwiązania digital signage do okienek dla zmotoryzowanych.

Aby omówić wymagania dot. restauracji, wypełnij formularz szybkiego zapytania na ekranie. Zaplanujemy rozmowę w dowolnym terminie.

Możesz również zadzwonić do nas bezpośrednio pod nr 022 526 6149 .

Szybkie Zapytanie

Szybkie zapytanie

Aby uzyskać więcej informacji na temat produktów Armagard , wpisz poniżej swoje dane:

Szanujemy Twoją prywatność - przeczytaj naszą politykę.

Nasi Klienci

Loga niektórych firm, które korzystaja z naszych obudów w celu chrony swoich systemów informatycznych.

Pobierz najnowsze aktualizacje produktów i nowości