Digital Signage w Hotelu… 7 zastosowań

Digital Signage w Hotelu… 7 zastosowań

Powszechnie używane do informowania, witania lub kierowania gości w hotelu. Kor-zystanie z digital signage w hotelu stało się jeszcze bardziej popularne dając klientom lepszą jakość obsługi. Oto zestawienie najlepszych sposobów wykorzystania z digital signage w hotelu.

Popularną aplikacją do jakiej jest wykorzystywany digital signage w hotelu to system sa-moobsługowy. Hotele zaczęły używać tego rozwiązania, gdy uznały, że goście, którzy stracili już dużo czasu na lotnisku, w podróży, nie cieszyli się perspektywą czekania w długich kolejkach przy stanowisku zameldowania w hotelu.

Digital signage dostarcza rozwiązanie zarówno dla hoteli, jak i gości.

Korzyści dla gościa - "Szybkie i sprawne zameldowanie w krótkim czasie."

Korzyści dla hotelu - Zmniejszają obciążenie personelu w godzinach szczytu, a w niektórych przypadkach zmniejszają koszty personelu.

Digital signage zapewnia hotelom większą elastyczność, oto kilka innych zastosowań, które może spełniać…

#1 - Digital Signage w hotelu jako punkt informacyjny

W każdym przypadku digital signage może skutecznie dostarczać ukierunkowanych infor-macje - w oparciu o odbiorców, celów biznesowych, lokalizacji i wiele więcej. Goście ot-rzymują ciągły przepływ informacji, począwszy od rozkładów lotów po miejsca rozrywki w okolicy.

Może wyświetlać najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, takie jak:

  • Jakie są godziny otwarcia siłowni?
  • O której godzinie jest wymeldowanie

Przypisanie tych "zadań" do digital signage uwolni personel i poprawi ogólne wrażenia każdego gościa.

Digital signage może również dostarczać wszelkiego rodzaju informacji, takich jak:

  • Wirtualny serwis concierge - obejmujący wszystkie informacje, od lokalnych atrakcji i restauracji, w zasadzie wszystko, co zwykle wymaga tradycyjnego concierge
  • Informacje o transporcie i rozkłady lotów
  • Miejsce postojów taksówek
  • Usługi i udogodnienia na miejscu
  • Menu restauracji
  • Szczegóły spotkania i wydarzenia
  • Wiadomości i pogoda
  • Oferty promocyjne
  • Dokładne informacje dotyczące lokalizacji (np. Na basenie - 3 wskazówki dotyczące poprawy techniki pływania)

#2 - Digital Signage w hotelu jako narzędzie promocyjne

Digital signage na parking może być używany w części zapłaty za parking
Digital signage to świetny sposób na prezentowanie aktualnych promocji i specjalnych ofert.

Digital signage to kluczowe narzędzie "sprzedające" używane do wyświetlania aktualnych informacjach o promocjach w całej sieci hoteli.

W zakresie możliwości promocyjnych oferuje elastyczność, której nie można porównać z tradycyjnymi metodami promocji. Wiele sektorów przemysłu może oszacować wpływ z digital signage, podkreślając znaczny wzrost zysków po kampanii promocyjnej wykorzys-tującej wyświetlacze cyfrowe.

Dodatkowo interaktywna kampania promocyjna pozwala na przechwytywanie danych, w tym e-mail klientów i linków w social media. W przypadku bardziej szczegółowego marketingu docelowego ta informacja jest bezcenna.

W ustawieniu hotelowym elastyczność digital signage oznacza, że można szybko i wygodnie zmieniać wiadomości, aby:

  • Skieruj uwagę gości na promowane pozycje w restauracji lub barze i inne specjały z jedzeniem i piciem
  • Wyróżnij ceny i oferty specjalne dostępne w placówkach pokrewnych
  • Promuj programy lojalnościowym w hotelach, dając możliwość pozyskiwania danych gości
  • Sprzedawaj przestrzeń reklamową lokalnym firmom
Digital signage stanowi doskonałą okazję do reklamy
Digital signage może mieć duży wpływ w holu hotelowy.

#3 - Digital Signage w Hotelu jako system wskazujący drogę

Kierowanie gości do udogodnień hotelowych sprawia, że od razu czują się oni komfortowo. Goście chcą z łatwością poruszać się po hotelu. Digital signage o wiele bardziej przyciąga uwagę i wskazuje kierunek niż standardowy kawałek białego papieru ze strzałką "w tą stronę".

System digital wskazujący drogę może być być prosty jak wyświetlanie tekstu, ale możesz wybrać też bardziej kompletne interaktywne doświadczenie.

Dlaczego nie dostarczysz mapy, na której goście będą mogli eksplorować wszystkie dogod-nienia twojego obiektu i podobnie jak w smartfonie, pozwalać im na wirtualny spacer lub powiększanie ikonek, aby dowiedzieć się dokładnie, gdzie są lub gdzie chcą się udać?

Wykorzystanie digital signage jako systemu wskazującego drogę ma podwójne, korzystne efekty:

  1. Poprawia wrażenia gości, bez czekania w kolejce mogą zapytać się o drogę.
  2. Pracownicy mogą zajmować się swoimi podstawowymi obowiązkami, a w niektórych przypadkach zmniejsza koszty personelu.

Dodatkowo, w przypadku zagrożenia, digtal signage doskonale nadaje się do działania jako system kierowania do wyjścia. Potencjalnie digital signage może być kluczem do ratowania życia.

#4 - Digital Signage w hotelu jako jednostka usługowa

Wykorzystanie digital signage jako systemu self-check-in stało się główną motywacją hoteli do inwestowania. Jako urządzenie do samodzielnego zameldowania digital signage daje komfort gościom, jednocześnie poprawiając efektywność hotelu.

W godzinach szczytu będzie on służyć jako wirtualny konsjerż, punkt informacyjny, a nawet może zapewnić gościom dostęp do Internetu. Digital signage zasadniczo służy jako dodat-kowy członek personelu i może służyć wszystkim gościom jednocześnie.

Digital signage jako kioski samoobsługowe to aktualny trend w sektorze hotelarskim. Są ważnym narzędziem i pozytywnie wpływającym na:

  • Koszty
  • Satysfakcję Klientów
  • Obsługę klientów
  • Wielojęzyczną funkcję

Dlaczego samoobsługowe systemy digital signage zyskują popularność w sektorze ho-telarskim? Ponieważ klienci tego oczekują.

Wszystko, począwszy od odprawy lotniczej, kupowania biletów kolejowych i tankowania samochodów, aż po zakupy, daje klientom możliwość szybkiego, sprawnego działania. Czy można się dziwić, że ten trend zaczyna być popularny w hotelach, restauracjach, liniach wycieczkowych i centrach konferencyjnych?

Czy wiedziałeś? Badania przeprowadzone przez kioskmarketplace.com wykazały, że 51% ho-teli na całym świecie korzysta z systemu digtal kiosk.

Ponadto badania przeprowadzone mniej więcej w tym samym czasie, co publikacja tych in-formacji, wykazały, że 55% podróżnych będzie bardziej skłonnych do pozostania w hotelu, który zapewniał samoobsługowe kioski.

Oprócz zwiększania wydajności, poprawy komfortu obsługi klienta i zmniejszania nacisku na przestrzenie lobby digital signage przełamuje również bariery językowe.

Hotele przyciągają gości z całego świata, a digital signage zapewnia większe możliwości wielojęzyczną niż jakikolwiek pracownik biurowy. Goście zagraniczni mogą po prostu zbliżyć się do kiosku digital signage i wybrać odpowiedni dla siebie język.

#5 - Digital Signage w Hotelu na konferencjach i wydarzeniach

Parkingi są przygotowywane na wydarzenia, co stanowi szansę do wykorzystanie digital signage
Digital signage to świetny sposób na promocję nadchodzących konferencji i wydarzeń.

Jeśli Twój obiekt jest gospodarzem korporacyjnych konferencji, wesel lub wielu wydarzeń w tym samym czasie, digital signage jest cennym nabytkiem dla zarządzania i logistyki.

Na przykład konferencje, wydarzenie, w którym potencjalnie mogą uczestniczyć setki lub tysiące osób, digital signage upraszcza proces rejestracji, jednocześnie zmniejszając ob-ciążenie recepcji.

Ekspert branży, przemawiając na Kiosk Marketplace, podkreśla zalety digital signage touch screen na konferencjach:

"Na dużej konferencji kiosk z ekranem dotykowym może pozwolić uczestnikom na łatwe za-rejestrowanie swojego przybycia. Dzięki ogromnym tumom ludzi w jednym miejscu, są one przydatne do pomocy w sprzedaży biletów i płatności, a także w dostarczaniu informacji o położeniu."

"Kioski na imprezach to idealne narzędzie reklamowe wyświetlające treści promocyjne i wydające kupony. Zapewniają uniwersalne rozwiązanie, które zmniejsza obciążenie perso-nelu i zwiększa wydajność."

Na weselach, digital signage to świetny sposób, aby pomóc gościom poruszać się na sali weselnej. Digital signage to świetny sposób na przekazanie informacji o stołach i usadzeniu gości oraz wielu innym…

6. Digital Signage w Hotelu jako nośnik informacji wewnętrznej

Wykorzystanie Digital Signage w hotelu nie musi ograniczać się do ukierunkowania tylko na klientów, pracownicy mogą także z niego korzystać.

Wiele hoteli zaczęło dostrzegać zalety strategicznie rozmieszczonych digital signage, które można wykorzystać do "housekeepingu", monitory mogą wyświetlać konkretne informacje dla personelu konserwacyjnego i personelu serwisowego.

Może być również używany do ogólnej komunikacji pracowników, aktualizowania personelu o informacje o zasobach ludzkich, prezentowania korporacyjnych filmów i wiadomości. Do-datkowo może być wykorzystywany jako narzędzie motywujące promujące konkursy pra-cownicze. Na przykład konkurs" kto posprząta najwięcej pokoi na zmianie wygrywa nagrodę.

Stało się również powszechne dla hoteli, że digital signage służy jako narzędzie szkoleniowe dla personelu, co jest świetnym sposobem do cięcia kosztów dla hoteli, ponieważ mogą one przechowywać je w hotelu, bez konieczności wysyłania pracowników na dzień lub tydzień na szkolenia na ich koszt.

#7 - Różne możliwości zastosowania Digital Signage w Hotelu

Możliwości związane z digital signage w hotelu są nieograniczone. Możesz używać wyświetlaczy cyfrowych jako menu w barze lub restauracji, jako rozrywki w lobby, jako sposobu prezentowania świetnych recenzji gości oraz wyświetlania reklam firmom niekonkurencyjnym, co daje dodatkowy strumień przychodów.

W ostatecznym rozrachunku, digital signage w hotelu zapewnia wiele praktycznych i zapewniających pieniądze korzyści, czyniąc go "niezbędnym" kanałem komunikacji dla ho-telarzy. Wszechstronność digital signage oznacza, że sieci hotelowe mogą komunikować się na wielu poziomach z różnymi grupami odbiorców.

Z operacyjnego punktu widzenia system digital signage staje się częścią siły roboczej.

Zwiększ efektywność swojego hotelu za pomocą sieci digital signage i zapewnij swoim gościom niesamowitą satysfakcję użytkowania.

Porozmawiaj z brytyjskim producentem Digital Signage, Armagard, na temat instalacji digital signage w hotelu w Twoim obiekcie. Zadzwoń już dziś pod numer 22 526 6149.