Digital Signage na parkingi | 6 Efektywnych zastosowań dla branży parkingowej

Wysoka jasność monitora christ redeemer
West Edmonton Mall Car Park [Image Credit: Quora]

Digital signage na parkingi jest stosunkowo nietkniętą kopalnią złota, posiadającą po-tencjał zwiększania satysfakcji klienta, wykorzystywania nowych reklam i możliwości generowania przychodów oraz poprawy bezpieczeństwa parkingu.

Mając to na uwadze, oto 6 skutecznych zastosowań outdoor digital signage, które op-eratorzy parkingów powinni w pełni wykorzystać…

Największy na świecie parking to obiekt West Edmonton Mall w Alberta w Kanadzie. Ma 20,000 miejsc postojowych plus 10 000 dodatkowych miejsc na sąsiednim parkingu. Parking tej wielkości domaga się oznakowania digital signage na parkingi, ale podobnie jak w przypadku wielu parkingów na całym świecie, brakuje outdoor digital signage.

Dlaczego Digital signage na parkingi jest koniecznością w branży parkingowej?

1) Poprawia znaleźć drogę

Niezależnie od tego, czy chodzi o zapewnienie wyraźnego oznakowania na wielopozio-mowym parkingu, czy oznakowania w słabo oświetlonym parkingu podziemnym, czy o wskazanie drogi na parkingu o wielkości West Edmonton Mall, digital signage na parkingi pomoże Ci to wszystko osiągnąć.

Jedną z najczęstszych skarg klientów dotyczących parkingów na całym świecie jest brak wyraźnych oznakowań kierunkowych. Aktualizacja do oznakowania digital signage elim-inuje ograniczenia standardowego oznakowania z perspektywy użytkownika parkingu.

Na przykład, kierunki namalowane na podłodze wielopoziomowego parkingu można łat-wo pominąć, ponieważ kierowca skupienia się na drodze, podczas gdy digital signage może być ustawiony na poziomie oczu kierującego, aby nie można było go pominąć. Poprawia to zadowolenie klienta.

2) Poprawia bezpieczeństwo na parkinach

Według statystyk Federalnego Biura Śledczego (FBI) samochód jest kradziony co 44 sekundy w Stanach Zjednoczonych.

W Wielkiej Brytanii raport opublikowany przez HM Inspectorate of Constabulary (HMIC) w grudniu 2015 r, pokazuje, że policja nie przeprowadziła dochodzenia w sprawie 30,000 kradzieży samochodów z powodu cięć budżetowych.

Duża liczba kradzieży samochodów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych ma miejsce na parkingach samochodowych, a policja nie ma budżetów, żeby zajmować się tymi sprawami. Na operatorach parkingów ciąży obowiązek bezpieczeństwa, tak aby klient czuł się bezpiec-zny pozostawiając samochód. Digital signage na parkingi pomoże wyświetlać ostrzeżenia co skutecznie odstrasza potencjalnych złodziei samochodów.

3) Ważne informacje parkingowe

W wielu krajach jest obowiązkiem prawnym , aby parkingi pokazywały godziny otwarcia i opłaty parkingowe. Digital signage na parkingi umożliwia operatorom parkingów wyświetlanie najważniejszych informacji w punkcie przekroczenia wejścia do parkingu, co sprawia, że nie można ich przegapić.

Umożliwienie łatwej i szybkiej identyfikacji godzin pracy i opłat zwiększa zadowolenie kierowcy korzystającego z obiektu i zapewnia, że nie stracisz żadnych dochodów.

Digital signage na parking może być używany  w części zapłaty za parking
Digital signage na parking może być używany w części zapłaty za parking.

4) Wyświetlanie limitów prędkości

Zarządzanie bezpieczeństwem na parkingu jest kluczowe, szczególnie w przypadku pieszych i kierowców, którzy są w ruchu w tym samym czasie. Digital Signage na parkingi to skuteczny sposób na wyświetlanie ograniczeń prędkości i przypominaniu użytkownikom, że czujność jest wymagana podczas poruszania się po parkingu pieszo.

5) Reklama

Digital signage stanowi doskonałą okazję do reklamy
Digital signage stanowi doskonałą okazję do reklamy.

Digital signage nie musi polegać wyłącznie na wyświetlaniu informacji, jest świetnym sposobem dla operatorów parkingów na generowanie dodatkowych przychodów. Możesz wynająć digital signage na parkingi firmom znajdującym się w pobliżu parkingu, dając im miejsce i szansę na reklamę.

Parking jest zwykle pierwszym miejscem, do którego można się wybrać w parku handlowym lub centrum handlowym. Jednak bardzo niewielu operatorów wykorzystuje wielkie możliwości generowania przychodów. Wielu sprzedawców detalicznych płaciłoby premię za pozycjonowanie swojej marki, produktów i usług przed klientami parkingu.

6) Wydarzenia parkingowe

Parkingi są przygotowywane na wydarzenia, co stanowi szansę do wykorzystanie digital signage
Parkingi są przygotowywane na wydarzenia, co stanowi szansę do wykorzystanie digital signage.

Parkingi na całym świecie są wykorzystywane nie tylko do parkowania samochodów, ale służą także do organizowania imprez towarzyskich i społecznościowych, takich jak wyprzeda-że samochodów, spotkania typu "swap", a nawet małe koncerty.

Jest to doskonała okazja dla operatorów parkingowych do wykorzystania cyfrowego oz-nakowania parkingu w celach promocyjnych. W rzeczywistości możesz korzystać z jednej sieci digital signage network do wielu zastosowań podczas imprezy odbywającej się na parkingu.

Dodatkową zaletą jest to , że Digital signage na parkingi jest o wiele bardziej praktyczny niż standardowe oznakowanie statyczne. Zmieniaj ceny biletów parkingowych lub godzin pracy kiedy tylko chcesz. Statyczne oznakowania na wprowadzenie zmiany wymagają około 14-dniowego czasu na drukowanie i dostarczanie itp.

Z digital signage nie ma takiego problemu, operatorzy mogą zmieniać ceny i niemal nat-ychmiast przełączać godziny pracy za pośrednictwem systemu zarządzania treścią.

Co więcej, zaawansowane systemy digital signage mogą służyć do gromadzenia danych o klientach.

Branża parkingów stanowi źródło danych, gromadząc informacje o wskaźnikach obłożenia, transakcjach płatniczych i danych dotyczących czasu pobytu, które można wykorzystać do optymalizacji struktur cenowych, a nawet do tworzenia treści cyfrowych w odniesieniu do konkretnych użytkowników parkingów.

Podobnie, digital signage może pozostać w użyciu 24/7, nawet na zewnątrz. Pojawienie się outdoor digital signage enclosures oznacza, że możesz instalować ekrany na zewnątrz, chroniąc je przed deszczem, uszkodzeniami słonecznymi i aktami wandalizmu.

Digital signage na parkingi ma wiele zastosowań i daje operatorom elastyczność, której nigdy wcześniej nie widziano. Ogólnie rzecz biorąc, digital signage na parkingi stanowią og-romną szansę na poprawę obsługi klienta i lepsze zarządzanie parkingami.

Aby porozmawiać o rozwiązaniach digital signage dla parkingów, zadzwoń do Armagard dzisiaj pod numer 22 526 6149/ 00 44 121 608 7226. Możesz również wysłać wiadomość e-mail na adres sales.pl@armagard.com.