W jaki sposób sprzedać więcej domów dzięki rozwiązaniom digital signage

Digital signage domy

Agenci ds. sprzedaży nieruchomości... Oto dlaczego warto stosować rozwiązania digital signage, aby sprzedać więcej domów i zwiększyć prowizję.

Przed powstaniem stron internetowych typu Rightmove oraz Zoopla nieruchomości „na sprzedaż” zamieszczano w lokalnych czasopismach oraz witrynach okiennych agencji nieruchomości. Metody te są nadal stosowane obecnie.

Od tego czasu rightmove.co.uk osiągnęła pozycję lidera rynku aukcji nieruchomości z ponad milionem reklamowanych nieruchomości, a tuż za nią plasuje się Zoopla.

Popularność aukcji nieruchomości online z pewnością przyczyniła się do ułatwienia i wygody zakupu domów dla potencjalnych nabywców, redukując konieczność przeszukiwania gazet wypełnionych aukcjami nieruchomości w celu znalezienia nowego domu. Po chwili każdy dom wygląda jak poprzedni.

Dla agencji nieruchomości strony internetowe dotyczące nieruchomości pomogły zwiększyć zasięg domów, które sprzedają w imieniu klientów, umożliwiając wyjście poza indywidualne strony internetowe i dotarcie do większej liczby odbiorców.

Miało to pozytywny wpływ na branżę, zwiększając opłaty na rzecz agentów dzięki dodaniu aukcji nieruchomości do ogólnych opłat za usługę.

Agenci nieruchomości nie zapomnieli jednak znaczenia, jakie atrakcyjne lokalizacje odgrywają w przyciągnięciu potencjalnych nabywców domu.

W zasadzie pojawienie się „wirtualnych agentów ds. nieruchomości”, takich jak „Your Online Property Agent” (Twój agent ds. nieruchomości online – Yopa) sprawiło, że tradycyjni agenci ds. nieruchomości muszą zmienić sposób publikacji nieruchomości dla klientów luksusowych.

Witryna reklamowa agenta ds. nieruchomości zmienia się

Aby dotrzeć do nabywców domu, należy „tchnąć w nieruchomość życie”. Prawdą jest, że zamieszczenie aukcji nieruchomości w gazecie lub zastosowanie statycznego obrazu w witrynie sklepowej jest tak samo inspirujące, jak udanie się do stomatologa.

Pozbawione życia formy reklamowania nieruchomości stwarzają miejsce dla wirtualnych wycieczek online po domach na sprzedaż i stwarzają zagrożenie dla tradycyjnych agentów ds. nieruchomości.

Agent ds. nieruchomości luksusowych musi sam wkroczyć do gry. Niedawne badania przeprowadzone przez propertyindustryeye.com wykazały, że niemal połowa (42‰) z 2 000 przebadanych sprzedawców powiedziała, że ich agent „nie zasłużył na swoje wynagrodzenie”.

Oczywiście wykracza to poza słabą reklamę, jednak potwierdza fakt, że sprzedawcy tracą wiarę w agentów luksusowych nieruchomości.

Dodając do tego rosnącą liczbę obrotnych sprzedawców, którzy zajmują się sprzedażą własnych nieruchomości, okazuje się, że tradycyjny agent nieruchomości walczy o przetrwanie na rynku.

Co robią agenci ds. nieruchomości, aby powstrzymać spadek zaufania klientów? Niektórzy przechodzą na rozwiązania digital signage, które zmieniły zasady gry, wzmacniając atrakcyjność agentów ds. nieruchomości.

Przy średnim wieku nabywców po raz pierwszy kupujących dom biegłych w środowisku cyfrowym, agenci ds. nieruchomości są w stanie dotrzeć do nowych odbiorców przy użyciu nowoczesnego środka przekazu.

Witryny sklepowe niektórych agencji nieruchomości zostały przekształcone w interaktywne, cyfrowe rozwiązania umożliwiające potencjalnym nabywcom domów wirtualne obejrzenie nieruchomości na żywo.

Wirtualne wycieczki na ekranie, interaktywność poprzez ekran dotykowy, obrazy o dużej rozdzielczości – to wszystko przyczynia się do poprawy atrakcyjności tradycyjnych witryn sklepowych agencji nieruchomości.

Możliwe, że rozwiązania digital signage bezpośrednio przyczyniły się do sprzedaży domów bez konieczności ich zwiedzania dzięki wysokiej jakości tego typu reklam.

Digital Signage porownanie

Porównanie: rozwiązanie digital signage obok reklam starego typu. Która forma jest bardziej atrakcyjna?

Sprzedaj więcej domów

Można z pewnością stwierdzić, że agenci ds. nieruchomości, którzy modernizują witryny sklepowe w celu uwzględnienia w nich rozwiązań digital signage, stają się częścią wzrastającego trendu. Ci, którzy szybko przystępują do działania, szybko zyskują.

Witryna sklepowa agencji nieruchomości wkracza w erę cyfrową, zapewniając nowy status i ożywiając znaczenie, jakie odgrywają w procesie zakupu.

Kluczową zaletą rozwiązań digital signage dla agencji nieruchomości jest fakt, że umożliwiają one połączenie obecności online z działaniami cyfrowymi, eliminując konieczność posiadania wstępnie przygotowanych broszur i zmniejszając koszty, co może przyczynić się do zmniejszenia opłat ponoszonych przez klientów.

Usprawnienie procesu i zdolność do zmniejszenia opłat to dodatkowy bodziec dla sprzedawców i nabywców domów skłonnych do skorzystania z usług agenta. Ostatecznie warto posiadać wirtualnych agentów online oraz klientów korzystających z nich samodzielnie, jednak nic nie może równać się doświadczeniu, prawda?

Sprzedawcy i nabywcy domów jednakowo nie są zbyt skłonni do zwiedzania nieruchomości, jednak są rozczarowani tradycyjnymi agentami ds. nieruchomości i poziomem ich zaangażowania w sprzedaż domów. Jeśli można odzyskać ich zaufanie, jesteśmy w połowie drogi do zwiększenia sprzedaży i prowizji.

Czy jest lepszy sposób na okazanie zaangażowania w sprzedaż nieruchomości niż przeprowadzenie przeglądu witryny sklepowej? Każdy sprzedawca zyskuje profesjonalną prezentację nieruchomości w sposób, który jest znacznie bardziej przydatny niż metody tradycyjne.

Czy jest lepszy sposób na pokonanie konkurencji niż inteligentna witryna sklepowa i usprawnione procesy?

Zacznij własną podróż z rozwiązaniami digital signage już dzisiaj

Nieprawdą jest, że modernizacja witryny sklepowej o rozwiązania digital signage jest droga. Rzeczywistość wygląda inaczej i wystarczy zamontować proste w obsłudze monitory reklamowe LCD lub plakaty digital poster, aby zapewnić prawdziwą przewagę witrynie sklepowej.

Większość z tych platform cyfrowych posiada wbudowane odtwarzacze, umożliwiające wyświetlanie obrazów, filmów i zawartości audio. Wystarczy umieścić w nich kartę pamięci i voila! Treść jest wyświetlana dla publiki. Można ją dowolnie zmieniać, aby wyświetlać najnowsze nieruchomości, co skraca czas związany ze zmianą drukowanych plakatów.

Posiadając wszystkie wbudowane funkcje, oszczędzasz czas na pozyskiwaniu oddzielnego sprzętu digital signage. Dodatkowo zmniejszasz koszty dostawy dzięki możliwości zamówienia wszechstronnych rozwiązań od jednego dostawcy, a skoro już o tym mowa...

... możesz porozmawiać z Armagard o rozwiązaniach digital signage dla agentów ds. nieruchomości.

Zadzwoń pod nr 022 526 6149 w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat korzystania z digital signage w celu zwiększenia sprzedaży domów.

Szybkie Zapytanie

Szybkie Formularz kontaktowy

Wypełnij formularz lub zadzwoń (0048 22 526 6149), aby uzyskać więcej informacji na temat obudów Armagard.

Szanujemy Twoją prywatność - Przeczytaj naszą politykę.

Pobierz najnowsze aktualizacje produktów i nowości