Wyświetlacze Digital Signage — jak skupić na nich uwagę wszystkich w czasie czekania

  • Cet article est disponible dans les langues suivantes:

Firma Armagard zachęca użytkowników do odkrywania, w jaki sposób wyświetlacze Digital Signage uchronią przed chroniczną nudą, sprawią, że cała uwaga skupi się na nich i urozmaicą klientom czas w kolejkach.

Brak wyświetlaczy Digital Signage

Czy kiedykolwiek z przyjemnością czekaliśmy długo w poczekalni u lekarza, za jedyne źródło rozrywki mając stare czasopismo? Raczej nie…

Brak wyświetlacza Digital Signage w miejscach, które wiążą się z długim okresem oczekiwania, prowadzi do chronicznej nudy i oznacza utraconą szansę dotarcia do odbiorcy, który ma ochotę na trochę rozrywki dla odmiany.

W wielu poczekalniach lekarskich, bankach i urzędach państwowych nie wykorzystuje się właściwie szansy skorzystania z Digital Signage jako niepowtarzalnego sposobu na przyciągnięcie zainteresowania ludzi, informowanie ich i dostarczanie im rozrywki.

Zaniedbywanie w informowaniu ludzi lub zapewnianiu im rozrywki w erze informacyjnej prowadzi do frustracji oraz niezadowolenia wśród pacjentów i klientów.

Obecność wyświetlaczy Digital Signage

Obecność sieci Digital Signage — w przeciwieństwie do jej braku — przekłada się na rewelacyjne wyniki. Do niektórych przykładów należą:

Obniżanie frustracji

Zainstalowanie systemu Digital Signage w poczekalni lub w pobliżu ludzi czekających w kolejce, zmienia nastrój miejsca.

Nagle okazuje się, że ich postrzeganie czasu jest inne i że pozornie ulega znacznemu skróceniu (jest to znane jako zakrzywienie czasoprzestrzeni), poziom frustracji obniża się i mają oni lepsze wrażenia po wizycie czy załatwieniu sprawy.

Odciążanie

Ta niewielka liczba banków i urzędów, w których zainstalowano wyświetlacze Digital Signage, jest w stanie lepiej obsługiwać swoich klientów. W jaki sposób? Poprzez wykorzystanie Digital Signage jako jednostki do obsługi klienta.

Zapewnianie klientom i petentom opcji samoobsługi oznacza brak konieczności czekania w kolejce, odciążenie personelu i danie im opcji szybkiej obsługi.

Docieranie do odbiorcy — cała uwaga skupiona na wyświetlaczu Twojej firmy

Wyświetlacze Digital Signage zainstalowane w odpowiednich miejscach pozwalają na wykorzystanie czasu oczekiwania na to, aby cała uwaga czekających skupiła się na treściach wyświetlanych na monitorze.

Odbiorcy są zaintrygowani, ponieważ szukają urozmaicenia. Zatem teraz mamy już zauroczoną widownię, którą można informować, instruować i na którą można wpływać.

Na przykład do klienta czekającego w kolejce, żeby wpłacić gotówkę na swoje konto, można skierować informację wyświetloną na Digital Signage reklamującą opcje rachunków oszczędnościowych banku.

Jest to o wiele szybsze i bardziej bezpośrednie rozwiązanie niż wręczanie przez pracownika banku sterty papierowych ulotek.

Wyświetlacze Signage Display
Wyświetlacze Signage Display w poczekalni — cała uwaga skupiona na treściach wyświetlanych przez Twoją firmę.

Jak wydajnie korzystać z wyświetlaczy Digital Signage? 

Znowu użyjemy banku jako przykładu, ponieważ mają złą sławę, jeśli chodzi o konieczność stania w kolejkach. Świetnym sposobem na skuteczne wykorzystanie wyświetlacza Digital Signage w takiej sytuacji jest używanie monitora do wyświetlania numerków osób, które w danej chwili mają być obsługiwane.

Na dole monitora może pojawić się pasek z informacją o obsługiwanych klientach, natomiast reszty powierzchni można użyć do promowania innych usług świadczonych przez bank. Sprawdź Monitory Reklamowe LCD firmy Armagard, aby dowiedzieć się więcej na temat systemu, który miałby być używany.

monitora reklamowego LCD
Przykład monitora reklamowego LCD. Zwróć uwagę na niebieski pasek na dole monitora.

W jaki sposób jest on skuteczny?  

System wyświetlający numerki obsługiwanych klientów daje klientom powód do patrzenia w ekran. Dlaczego? Ponieważ czekają, aż pojawi się ich numerek.

Skoro bank ma już zainteresowanych odbiorców, reklama na Digital Signage oferuje szansę promowania dodatkowych usług.

Czekając, klienci przyswajają informacje, otrzymują wskazówki, pozostają pod wpływem przekazu i zapewniana jest im rozrywka. Wszystkie te elementy w połączeniu ulepszają świadczenie usługi.

Bez wyświetlacza Digital Signage…

Klient wchodzi do banku z zamiarem złożenia wniosku o kredyt hipoteczny. Siada i jest poproszony o poczekanie na doradcę kredytowego.

Czeka 20–30 minut po to tylko, żeby pojawił się doradca, który powie mu, że nie ma on właściwych dokumentów potrzebnych do rozpatrzenia wniosku. Wychodzi sfrustrowany i prawdopodobnie na przyszłość poszuka sobie innego banku.

Dzięki zainstalowaniu wyświetlacza Digital Signage banki mogą przesyłać treści informujące klientów o dokumentach potrzebnych do wniosku o kredyt. Klientom oszczędza się czas, natomiast bank nie ryzykuje ich utraty na rzecz konkurencji.

Potęga wyświetlaczy Digital Signage

Tam, gdzie czekanie jest powszechne, Digital Signage otwiera wiele możliwości dotarcia do odbiorców. Można:

  • wyświetlać treści skierowane do konkretnych klientów,
  • mierzyć wyniki,
  • przyspieszyć obsługę,
  • zdjąć ciężar pewnych obowiązków z pracowników.

Digital Signage zapewnia wielopoziomowy sposób na ulepszenie komunikacji z klientem i dostarczanie spektakularnych wyników. Trwające trzy miesiące badanie przeprowadzone przez firmę Intel na temat wyświetlaczy Digital Signage pokazuje, że media cyfrowe mają ponad 400% więcej odsłon niż media statyczne.

[Źródło: intel.co.uk]

Totem Reklamowy
Totem Reklamowy LCS jest rewelacyjnym pomysłem na promowanie ofert specjalnych.

Wyświetlacze Digital Signage firmy Armagard       

Firma Armagard oferuje gamę wewnętrznych i Totem LCD Zewnętrznych — rozwiązań, które ma na celu polepszanie relacji klienta z firmą i poziomu obsługi klienta. Wybierz swoje rozwiązanie na stronie internetowej www.armagard.pl

 

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.