Jak skonfigurować rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw | Przewodnik dla małych i średnich firm

  • Ten artykuł jest dostępny w następujących językach:

rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw

Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy? Konkurujesz z dużymi graczami w branży podczas różnych wystaw? Zainwestowałeś już w rozwiązania digital signage i korzystasz z nich.

Oto kilka najskuteczniejszych wskazówek dotyczących sposobu konfiguracji rozwiązań digital signage dla potrzeb wystaw, które pomogą przyciągnąć uwagę zainteresowanych…

Głównym utrapieniem małych i średnich firm często jest zbyt wygórowana kwota za najlepsze miejsca podczas wystaw. Interesuje Cię zajęcie miejsca „u szczytu stołu”, jednak cena za ten przywilej jest dla Ciebie zaporowa. Brzmi znajomo?

Ale przecież posiadasz rozwiązania digital signage, prawda? Jeśli nie, z pewnością się do nich przekonasz, gdy dowiesz się, w jaki sposób sprawić, aby firma wyglądała na większą w obecności gigantów.

W przeciwieństwie do codziennej działalności 50% podstawowych prac zostało już wykonanych za Ciebie. Osoby zainteresowane są już pod drzwiami, to uczestnicy, którzy chcą wziąć udział w tym określonym wydarzeniu, a czasami nawet płacący za wstęp.

Pozostałe 50% zależy od Ciebie, ale możesz to zrobić! Dzięki odpowiedniej konfiguracji stoiska wystawowego z rozwiązaniami digital signage w centralnym punkcie zyskujesz szansę na pokonanie dużych firm, bliskiej konkurencji w zdobyciu udziału w rynku.

Tak, to ekscytujące. Oto kwestie, które należy przemyśleć podczas konfiguracji rozwiązań digital signage dla potrzeb wystaw.

Konfiguracja rozwiązań digital signage dla potrzeb wystaw

Krok 1 pozycjonowanie

Dobrze, być może nie masz głównego miejsca podczas wystawy, jednak nie oznacza to, że nie możesz maksymalnie wykorzystać dostępnej przestrzeni, aby stworzyć przyciągające uwagę zwiedzających osób stoisko.

Jeśli masz wystarczająco dużo szczęścia i zdobyłeś stoisko typu otwartego, posiadasz odpowiednio dużo dostępnych systemów digital signage, skieruj je we wszystkich możliwych kierunkach – na północ, południe, wschód i zachód. Jeśli szukasz inspiracji, spójrz na zdjęcie zamieszczone na początku tego artykułu.

Jeśli posiadasz bardziej skromne stoisko, oceń otoczenie i ustaw totem reklamowy LCD w sposób zapewniający mu największą widoczność, unikając wszelkich przeszkód.

rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw

„Jeśli stoisko jest skromne, ustaw rozwiązania digital signage w sposób maksymalnie zwiększający ich widoczność”.

Krok 2 treść

Dopracowałeś kwestię pozycjonowania i jesteś widoczny dla setek, a być może tysięcy zwiedzających. Teraz musisz ich zachęcić. Na tym etapie wybór treści ma kluczowe znaczenie. Przed wzięciem udziału w wystawie rozważ, co chcesz zaprezentować określonym, docelowym odbiorcom.

Będą tu zwiedzający, którzy nie znają Twojej firmy. Rozważ zastosowanie interesującego filmu na temat firmy, dotyczącego np. pracy „od kuchni”.

Możliwe, że niektórzy zwiedzający znają już Twoją firmę i wiedzą, czym się zajmujesz. Dlaczego więc nie opowiedzieć im o nowym produkcie lub usłudze, które pomogą rozwiązać określony problem, z którym boryka się ich firma?

Możesz przyciągnąć ich uwagę, zachęcić do rozmowy i zapewnić potencjalną sprzedaż lub przynajmniej zanotować ich zainteresowanie, aby skontaktować się po zakończeniu wystawy.

Krok 3 klient

Rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw muszą zapewniać wyjątkowe doświadczenia klientów. Przed otwarciem wystawy, jeśli to dozwolone, obejrzyj teren wystawy jak zwiedzający. Zbliżając się do swojego stoiska, zastanów się, „czy odwiedziłbym to stoisko”?

Jeśli to możliwe, dodaj funkcję interaktywną do oferty rozwiązań digital signage. Na przykład zapewnij ekran dotykowy co zapewni dłuższy czas przebywania zwiedzających oraz punkt wyjścia dla przedstawicieli firmy, aby zachęcić gości do rozmowy.

rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw

Wykonany na zamówienie digital signage monitor dotykowy firmy Armagard dla firmy Sky stosowany przez Nasser Hussain podczas 2013 Ashes. Pełne prawa do zdjęcia posiada Sky Sports.

Pamiętaj, im bardziej skoncentrowane na kliencie jest rozwiązanie digital signage, tym bardziej prawdopodobne, że zachęci ono klientów do Twojej marki. Nie popełnij błędu, konfigurując rozwiązanie digital signage dla potrzeb wystaw w sposób wygodny dla siebie.

Logistyka

To zaledwie kilka przydatnych wskazówek dotyczących zapewnienia prezencji podczas konfiguracji rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw, mamy jednak świadomość, że każde wydarzenie jest inne.

Z tego względu zmieni się również logistyka, jednak bez względu na okoliczności te trzy kroki będą zawsze odpowiednie podczas konfiguracji rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw.

Bez względu na to, czy jesteś dostawcą rozwiązań digital signage, sprzedajesz systemy podczas jednych z największych targów rozwiązań digital signage na świecie lub firmą korzystającą z nich w celu zwiększenia prezencji podczas wystawy dotyczącej danej branży, wskazówki te są podstawą zapewnienia sukcesu Twojej wystawy.

Rozwiązania digital signage dla potrzeb wystaw oferowane przez firmę Armagard

Wystawy to chleb powszedni dla firmy Armagard uczestniczącej w najważniejszych targach rozwiązań digital signage „Digital Signage Expo” (DSE) oraz „Integrated Systems Europe” (ISE) każdego roku.

Odgrywamy również ważną rolę w zapewnianiu klientom wysokiej jakości systemów digital signage do użytku podczas wystaw i wydarzeń.

Jako właściciel małej lub średniej firmy dzięki naszemu ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży zyskujesz na współpracy z firmą, która rozumie główne problemy i oferuje doświadczenie z pierwszej ręki w kwestii rozmieszczenia digital signage podczas wystaw.

Chcesz zainwestować w digital signage? Możesz polegać na naszym doświadczeniu. Odwiedź naszą stronę internetową – www.armagard.pl – i znajdź idealne rozwiązanie dla siebie.

Aby zamówić system digital signage i zaprezentować swoją firmę podczas kolejnej wystawy lub wydarzenia, zadzwoń teraz pod nr 022 526 6149.

Artykuł autorstwa Daniel Waldron

Daniel Waldron

Dedykowany pisarz od 10 lat, Daniel dołączył do Armagard w 2013 roku.Pomaga on w tworzeniu stron internetowych, artykułów, blogów, informacji prasowych i oficjalnych dokumentów, które są przeznaczone do użytku zespołu marketingu Armagard. Daniel Waldron Google+

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Szybkie Zapytanie

Szybkie zapytanie

Aby uzyskać więcej informacji na temat produktów Armagard , wpisz poniżej swoje dane:

Szanujemy Twoją prywatność - przeczytaj naszą politykę.

Nasi Klienci

Loga niektórych firm, które korzystaja z naszych obudów w celu chrony swoich systemów informatycznych.